działamy na rynku usług projektowych i budowlanych branży kolejowej od 1988 roku

Nasza siedziba

ul. Arki Bożka 25, 41-902 Bytom

Fundusze Europejskie

Poszukujemy osoby, dynamicznej, zaradnej i operatywnej, która nie boi się pracy w trudnym i zróżnicowanym środowisku.

Zakres obowiązków:

  • Nadzór administracyjny nad procesem serwisowania i wdrożeń urządzeń automatyki;
  • Porządkowanie i składanie dokumentacji technicznej
  • Kontrola  i dokumentowanie czasu pracy pracowników
  • Kontakty z podmiotami zewnętrznymi
  • Czynności administracyjne w ramach funkcjonowania działu automatyki kolejowej (opracowywanie ofert, zleceń itp.)
  • Wsparcie administrowania projektów Badawczo-rozwojowych dofinansowanych z UE
  • Dbanie o jakość i terminowość wykonywanych prac;

Wymagania:

  • Zdolności organizacyjne;
  • Wykształcenie co najmniej średnie techniczne lub wyższe ;
  • Znajomość pakietu MS Office: Word, Excel
  • Dobra organizacja pracy
  • Samodzielność
  • Prawo jazdy kat B

Dodatkowymi atutami będą:

  • Znajomość języka angielskiego
  • Znajomość języka niemieckiego
  • Wykształcenie i/lub doświadczenie techniczne w zakresie: automatyki, mechaniki, eletrotechniki, informatyki.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Udział w projektach  badawczo – rozwojowych związanych z najnowszymi technologiami finansowanych ze środków UE;
  • Możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji;

Zainteresowanych prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: elkol@elkol.pl

 

Skontaktuj się z nami

ul. Arki Bożka 25,
41-902 Bytom

tel. 32 438-19-01

e-mail: elkol@elkol.pl

Wideo konferencja:
vc@elkol.onmicrosoft.com

Regon: 008135550

NIP: 634-019-83-17