działamy na rynku usług projektowych i budowlanych branży kolejowej od 1988 roku

Nasza siedziba

ul. Arki Bożka 25, 41-902 Bytom

Fundusze Europejskie

Poszukujemy osoby, dynamicznej, zaradnej i operatywnej, która nie boi się pracy w trudnym i zróżnicowanym środowisku.

Zakres obowiązków:

  • Nadzór administracyjny nad procesem serwisowania i wdrożeń urządzeń automatyki kolejowej,
  • Porządkowanie i składanie dokumentacji technicznej,
  • Weryfikacja poprawności ofert i kosztorysów,
  • Kontrola i dokumentowanie czasu pracy pracowników,
  • Czynności administracyjne w ramach funkcjonowania działu automatyki kolejowej,
  • Dbanie o jakość i terminowość wykonywanych prac.

Wymagania:

  • Zdolności organizacyjne,
  • Wykształcenie średnie,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Wykształcenie min.  średnie
  • Znajomość pakietu MS Office: Word, Excel,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Samodzielność.

Dodatkowymi atutami będą:

  • Znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość języka niemieckiego,
  • Wykształcenie i/lub doświadczenie techniczne w zakresie: automatyki, mechaniki, eletrotechniki, informatyki.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji.

Zainteresowanych prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: elkol@elkol.pl

 

Skontaktuj się z nami

ul. Arki Bożka 25,
41-902 Bytom

tel. 32 438-19-01

e-mail: elkol@elkol.pl

Wideo konferencja:
vc@elkol.onmicrosoft.com

Regon: 008135550

NIP: 634-019-83-17